oko.JPG

Kouterstraat 114
9240 Zele
0476 39 65 91

OKO biedt in de gemeente Zele opvang buiten de schooluren aan alle  kinderen van het basisonderwijs, ongeacht de onderwijsvorm of waar zij wonen of schoollopen. Er wordt wel verwacht dat aanwezige kinderen reeds zindelijk zijn.

​

OKO zoekt een goed evenwicht tussen de verwachtingen van de ouders én de kinderen.

Ouders kunnen, dankzij OKO, arbeid en gezin vlotter combineren.

Zij weten dat hun kinderen in een veilige en huiselijke omgeving vertoeven waar aandacht is voor hen.

Kinderen kunnen hun vrije tijd samen met leeftijdsgenoten op een ongedwongen, speelse en creatieve manier invullen.

OKO is op maat gemaakt voor kinderen en nodigt uit om te spelen op veel verschillende manieren.

​

Een gemotiveerd, bekwaam, geschoold en voortdurend bijgeschoold en creatief team stimuleert het spel en speelt zelf zoveel mogelijk mee.  Zo wordt een vertrouwensrelatie met de kinderen opgebouwd.

​

De begeleiding waakt er over dat het samenspel van kinderen op een positieve, niet schoolse en amusante manier verloopt.

Respect wordt zeer hoog aangeschreven.

De mening van ouders en kinderen neemt men ernstig in het streven naar steeds meer kwaliteit.

​

Samenwerken met andere IBO’s, gemeentelijke diensten en andere betrokkenen is voor OKO een verrijking van de eigen werking.